Az elektronikus szerződéskötés feltételei és lépései a CleanLife.hu weboldalon vásárlóink által leadott
online megrendelésekre.
Készült: 2009.06.01. Utolsó módosítás: 2023.01.20.
Az ÁSZF tartalmát PDF formátumban idekattintva lementheti: ÁSZF
Az ÁSZF-et kiadta a CleanLife.hu üzemeltetője: ZS+G Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. (Röviden: ZS+G Bt., székhely: 8630 Balatonboglár, Erzsébet u. 39. info@cleanlife.hu, cégjegyzékszám: 14-06-309481, adószám: 29113228-2-14, Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-64095/2013., telefon: (+36)-20-4107-850)
Az ÁFSZ-ben szereplő visszatérő kifejezések:
Vásárló: természetes vagy jogi személy, aki a CleanLife.hu weboldalon történő megrendelés leadását megelőzően regisztrálta magát a CleanLife.hu weboldalon.
CleanLife.hu: online értékesítő weboldal, webcíme: https://cleanlife.hu
ZS+G Bt.: CleanLife.hu weboldal üzemeltetője.
Minden, a weboldalon leadott megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A felek közötti szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.
A CleanLife.hu internetes oldalainak és a szerződéskötés nyelve: magyar. A termékeknél megjelenő leírások és képek gyártói forrásokból származnak, azoknak a valóságtól eltérő mivoltáért felelősséget nem vállalunk.
I. A CleanLife.hu árai
A CleanLife.hu weboldalon minden termék mellett fel van tüntetve az érvényben lévő nettó és a bruttó vételár is magyar forintban. Az esetleges adatrögzítési hibákért (elírásokért) felelősséget nem vállalunk.
A CleanLife.hu vásárlási rendszere teljesen automata, amely biztosítja a Vásárló részére, hogy a megrendelés leadásakor a ténylegesen kifizetendő (kuponok, kedvezmények stb. automatikus beszámítása után kapott) végösszeget láthassa (esetleges program/szoftver hibából tévesen kalkulált árért felelősséget nem vállalunk). Az esetleges áremelkedéseket nem érvényesítjük a már folyamatban lévő (a Vásárló által online leadott és automata rendszer által azonnal visszaigazolt) megrendeléseknél.
II. Megrendelés leadása, adatok módosítása
A CleanLife.hu online kosaras rendszerén keresztül adhat le megrendelést a Vásárló, aki mind a kosárba helyezett termékeket, mind a vásárláshoz megadott személyes adatait a megrendelés leadását, illetve jelen ÁSZF elolvasását/elfogadását megelőzően ellenőrizni és, ha szükséges, könnyen módosítani tudja a CleanLife.hu online felületén.
-
Kosár módosítása: a kosárra kattintva módosíthatja vagy törölheti a tartalmat a Vásárló. (Megjegyzés: a vásárlói fiókjába bejelentkezett Vásárló által a kosárba helyezett termékek mind addig a kosárban maradnak - kijelentkezést követően is -, amíg azokat a Vásárló ki nem törli, vagy meg nem rendeli.)
-
A vásárlói fiók létrehozásakor megadott adatait a Vásárló a saját vásárlói fiókjába történő bejelentkezést követően a "Személyes beállítások" menüpont alatt módosíthatja.
III. A CleanLife.hu-n megrendelt termékek kifizetése
Az alábbi módokon lehet a CleanLife-ban megrendelt termékeket kifizetni:
-
Áruátvételkor készpénzben vagy bankkártyával a kiszállítást végző személy (futár) részére (utánvétként).
-
Banki előre átutalással. A banki átutalással kapcsolatos információkat a megrendelés leadásakor a fizetési mód kiválasztását követően, illetve a visszaigazolásában is megadjuk a Vásárló részére, de a CleanLife.hu "Kapcsolat" elnevezésű oldalán is megtalálhatóak az átutaláshoz szükséges adatok. A megrendelés mindaddig függőben marad, míg bankszámlánkra a megrendelés összege be nem érkezik. Amint az adott összeg átutalása megtörtént, a Vásárló csomagját átadjuk a kiszállítást végző részére és erről a Vásárlót e-mail-ben tájékoztatjuk.
IV. A CleanLife.hu-n megrendelt termékek átvétele/kiszállítása
A megrendelt termékekhez házhozszállítással juthat hozzá a Vásárló.
-
Házhozszállítás: 1-3 munkanap alatt kiszállítjuk/kiszállíttatjuk, a megrendeléskor megadott címre, a megrendelt, készleten lévő termékeket. A szállítást visszaigazoló levelünkben mindig tájékoztatjuk a Vásárlót, hogy mikor és milyen módon kapja meg csomagját. A kiszállítást az Express One Hungary Kft. futárszolgálat végzi. A futárszolgálat munkatársai hétköznapokon (napközben) végzik a kiszállítást, amennyiben konkrét időintervallumban (pl.: "10:00 és 15:00 óra között" vagy "csak délelőtt") szeretné megkapni a szállítmányt, kérjük, ezt jelezze számunkra a megrendeléskor és a lehetőségekhez képest kézbesítésnél a futár ezt az igényét figyelembe fogja venni (vidéki szállítások esetén sajnos ezt garantálni nem tudjuk). A futárszolgálat 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését, ha nem jár sikerrel, a csomagot visszajuttatja ZS+G Bt. részére. Amennyiben ismételt (3.) kiszállítást kér, ZS+G Bt. kiszámlázza az újabb csomagküldés díját, ezért kérjük, hogy megrendelést követően figyelje e-mail postafiókját, hogy mikor igazoljuk vissza a futár érkezését, továbbá kérjük, hogy a megadott telefonszám elérhető legyen a gördülékeny és sikeres csomagátadás végett. Megrendelés házhozszállítását csak a Magyar Köztársaság területén belüli szállítási címmel tudjuk vállalni. (Külföldre történő szállítási igényével keresse vevőszolgálatunkat további tájékoztatásért és szállítási díjajánlatért.)
V. Házhozszállítás díja (amely tartalmazza a kiszállítást, csomagolást és kezelési költséget)
-
50.000 Ft alatti számla végösszeg esetén 2.500 Ft/cím
-
50.000 Ft vásárlási összegtől átvállaljuk a házhozszállítás díját, így ezekben az esetekben nem számítunk fel plusz költséget.
Vásárláskor (a Kifizetés során) a rendszer automatikusan számítja fel vagy hagyja figyelmen kívül a vásárlási értékhatárhoz kötött szállítási költséget.
VI. A megrendelés teljesítésének menete
Megrendelést leadni a CleanLife.hu-n csak azután lehetséges, ha a Vásárló jelen ÁSZF tartalmával egyetértő jelölőnégyzetet bejelöli. Megrendelő jelen ÁSZF tartalmát elolvashatja és lementheti közvetlenül a megrendelés elküldése előtt.
A CleanLife.hu-n a Vásárló által kiválasztott termékek megrendelésének időpontja, amikor megrendelése beérkezik online rendszerünkbe és az online adatbázisunkban automatikusan rögzítésre kerül. A beérkezés/rögzítés időpontja a szerver belső órája szerinti időpont. A rögzített megrendelések online kerülnek iktatásra, azok bármikor visszakereshetőek rendelési szám, illetve Vásárló adatai alapján is.
A megrendelés elküldését követően néhány percen belül egy visszaigazoló (1. sz.) levelet kap a Vásárló az automata rendszerünktől, amelyben tájékoztatjuk a megrendelés részleteiről (Vásárló adatai, megrendelés sorszáma és időpontja, megrendelt termékek és árai, kiválasztott fizetési mód, esetleges kedvezmény mértéke, a Vásárló megrendelésével kapcsolatos üzenete, szállítás/számlázási adatok, fizetendő végösszeg). Ebben az automata levelünkben még nem tudjuk tájékoztatni a termék várható kiszállítási idejéről, viszont néhány órán belül (maximum 1 munkanapon belül) - rendelése feldolgozását követően - kapnia kell egy olyan visszaigazoló (2. sz.) levelet (vagy telefonhívást), amiben már tájékoztatjuk a kiszállítás részleteiről. Amennyiben 24 órán belül nem kapja meg az 1.sz. automata visszaigazoló levelet, kérjük, jelezze ezt vevőszolgálatunknak!
A megrendelésének állapotát folyamatosan figyelemmel kísérheti a vásárlói fiókjában a "Személyes beállítások/Saját rendelések" menüpont alatt. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit részünkre elküldött. (A CleanLife.hu vásárlói fiók felületére a Vásárló által megadott e-mail címmel és a választott jelszóval lehet belépni.)
A megrendelés teljesítése az előző pontokban leírt módon történik meg. Minden megrendeléshez számlát adunk.
Kérjük, hogy átvétel előtt a csomag sérülésmentes állapotát ellenőrizni szíveskedjen, amennyiben a csomagoláson bármilyen fizikális sérülést észlel, vetessen fel jegyzőkönyvet a szállítást végző futárral!
VII. Leadott megrendelés módosítása, törlése
A CleanLife.hu leadott és feldolgozás alatt lévő megrendeléseket, illetve a megadott adatokat természetesen lehetőség van módosítani vagy törölni. Eben az esetben kérjük, haladéktalanul jelezze ezt Vevőszolgálatunknak!
VIII. 100% pénzvisszafizetési garancia, az elállás joga
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
Megrendelés során Fogyasztó élhet a vonatkozó kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Internetes vásárlások esetén Fogyasztó a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke, továbbá a személyes termékátvételnél a kiállított számla kiállítására vonatkozó dátum.
Fentiek értelmében minden termékünkre 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a termék kézhezvételét követő 14 naptári napon belül.
Ha bármilyen okból Fogyasztó nem szeretné megtartani a kifizetett terméket, jelezze részünkre írásban 14 naptári napon belül és mi visszafizetjük a termék számlán szereplő vételárát.
A 100% pénzvisszafizetési garancia (elállási jog) érvényesítésének feltételei:
-
Az elállási jog érvényesítéséhez az eredeti számla, illetve amennyiben van az adott termékhez, garancia papírok szükségesek.
-
Az elállási jog csak a gyári csomagolású, sérülésmentes termékre gyakorolható. (Ettől csak abban az esetben tudunk eltekinteni, ha a vásárlás alkalmával a termék nem ilyen feltételekkel került átadásra Fogyasztónak)
Figyelem: víztisztítóknál és szűrőbetéteknél az üzembe helyezett termékekre
(gyárilag fertőtlenítettek!) higiéniai okokból nem érvényesíthető az elállás joga, csak a garanciális jogok! (45/2014. Korm. rend. 14.pont 29. § e, f.)
-
Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor (amennyiben a fent leírtak teljesülnek) azonnal visszafizetjük. Postán, vagy futárcéggel történő visszaküldés esetén legkésőbb az elállás bejelentését követő 14 naptári napon belül átutaljuk az összeget a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra. Előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött és/vagy utánvéttel érkező terméket nem áll módunkban átvenni. Mindaddig visszatarthatjuk az összeget, amíg a Fogyasztó vissza nem szolgáltatja részünkre a terméket.
-
A visszatérítés nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a Fogyasztónak kell viselnie.
-
Abban az esetben, ha a terméket a Fogyasztó használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, illetve karc-, és sérülésmentesen visszajuttatni, a termék visszavásárlását nem tudjuk vállalni, ezért azt visszajuttatjuk a Fogyasztónak, a Fogyasztó költségére.
-
Az elállás joga csak a CleanLife.hu-n online megrendelhető termékekre vonatkozik, a Fogyasztó egyedi igényei és kívánsága alapján beszerzett/legyártott termékekre nem.
Gyakorlatban az alábbi a teendő az elállási jog érvényesítéséhez:
Az átvételt követő 14 naptári napon belül Fogyasztó hívja Vevőszolgálatunkat, ahol tájékozódhat az elállás menetéről és a pénzvisszafizetés lehetőségéről. Amennyiben Fogyasztó élni akar és tud (az 1-6 pontokban leírt feltételek alapján) a pénzvisszafizetési garanciával, azaz élni szeretne az elállás jogával, és arról írásban (postai vagy elektronikus úton, esetleg telefaxon) is nyilatkozott számunkra, eredeti csomagolásban és címkével, számlával, garanciális papírral (amennyiben van ilyen a termékhez) szolgáltassa vissza a terméke(ke)t saját költségén a címünkre. Amint sérülésmentesen, eredeti csomagolásban a termék visszajutott hozzánk, a 3. pontban leírtak szerint járunk el.
Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését Fogyasztótól.
IX. Garancia
A CleanLife.hu-n értékesített termékekre a jogszabályokban meghatározott szavatosság, illetve a gyártó által meghatározott garancia érvényes.
A szavatossági/garanciális jogok érvényesítésének feltétele az alábbi dokumentációk bemutatása: adás-vételt bizonyító számla eredeti vagy másolati példánya, és ha járt a termékhez, garanciális iratok (jótállás). A szavatossági/garanciális igény érvényesítési helye ZS+G Bt. székhelye. Garanciális termékek beküldésekor Vásárló egyidejűleg mellékelje a fent leírt dokumentációkon kívül saját kapcsolati adatait (név, cím, telefon, e-mail) és a hibajelenség leírását is!
Ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásával. Szavatossági igény estén a Vásárló kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a garanciális igény nem érvényesíthető.
Garanciát kizáró tényezők:
-
Átalakítás, szakszerűtlen beüzemelés és kezelés, sérülések, helytelen tárolás, nem megfelelő szállítás vagy elemi kár.
-
Nem megfelelő tápellátás következtében fellépő elektronikai meghibásodás.
-
Természetes elhasználódás.
(Vonatkozó jogszabályok: 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet,151/2003. (IX.22) Kormányrendelet.)
X. Adatkezelés
Adatkezelésre vonatkozó irányelveinket itt részletesen elolvashatja:ADATKEZELÉS CleanLife.hu Adatvédelmi nyilvántartási számunk: NAIH-64095/2013. XI. Vegyes rendelkezések
Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.
A ZS+G Bt. fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF-t részben vagy egészben bármikor módosíthatja, visszavonhatja, megszüntetheti.
CleanLife.hu - ZS+G Ker. és Szolg. Bt. - https://cleanlife.hu
|