Vásárlási információk

A CleanLife weboldal használata, megrendelési, fizetési és szállítási lehetőségek vásárlóink részére.

A teljes ÁSZF (Általános Szerződési feltételek) szövegét elolvashatja/kinyomtathatja ide kattintva: ÁSZF

Árak: a termékek mellett feltüntetettük a nettó és bruttó (aza ÁFA-s) árat is.

Vásárlási regisztráció: a termékek megtekintéséhez nem, de az online vásárláshoz már be kell jelentkeznie vásárlónak, azaz létre kell hoznia egy saját felhasználói fiókot. Ez 1-2 perc alatt létrehozható, amely során egy vásárlói adatlap kitöltésére van szükség (adatok a vásárláshoz, szállításhoz). A vásárlói adatlapon a vásárló adatait kérjük pontosan töltse ki, valós adatokat adjon meg, hogy a megrendelését problémamentesen teljesíthessük. Ha adatai megadásával bejelentkezik új vásárlónak weboldalunkon, akkor későbbiekben a kosárba helyezett termékek nem fognak kitörlődni, amikor elhagyja a weboldalt. Ha később visszatér a weboldalunkra, mint visszatérő vásárló, akkor már csak be kell jelentkezni (e-mail címmel és jelszóval) és folytathatja a vásárlást ott, ahol előzőleg abbahagyta. Vásárlóként bejelentkezve megadhat más, illetve további szállítási és számlázási címet (címeket) is. Adatait biztonságban tudhatja, azokat csak a termékeink megvásárlásakor a kiszállításhoz használjuk fel. (További részleteket a CleanLife.hu adatkezeléséről itt olvashat: ADATKEZELÉS>>)
Hírlevél listánkra érdemes jelentkeznie, mert a meghirdetett akcióink 80%-a csak hírlevél olvasóinknak címezzük, sőt Ajándék is jár a feliratkozásért! Nem fogjuk rendszeresen bombázni ajánlatainkkal. Hírlevelet csak alkalmanként küldünk. Vásárlói fiók létrehozása, illetve bejelentkezés itt >>.

Vásárlás: az áruházban megtekintett és kiválasztott termékeket többféle módon is megrendelheti: online (a webáruház automata rendszerén keresztül), telefonon, e-mailben vagy faxon. Az online vásárlás előnye: éjjel-nappal és hétvégén is fogadja automata rendszerünk az Ön rendelését.

Áruházunk "kosaras" jellegű, amelynek használatával a kiválasztott termékeket gyorsan és könnyedén elhelyezheti a kosárba ("Megveszem" vagy "Kosárba" gomb), módosíthatja ("kosár" megtekintésekor a mennyiség (db-szám) változtatása után a "Mennyiség módosítása" gomb), illetve törölheti ("kosár" megtekintésekor jelölőnégyzet bepipálásával).

A megvásárolt víztisztító készülék beszerelése:

A fordított ozmózisos háztartási víztisztítók esetében kérni lehet beszerelést. Ha a vásárolt termék technikusaink által történő beszerelését igényli az Ügyfél, kérjük, a kiválasztott terméknél az "Elérhető opcióknál" válassza ki a "Beszerelést kérek" lehetőséget! Ekkor a beszerelés költsége automatikusan hozzáadódik a készülék vételi árához. A technikusaink által történő beszerelés költségét itt megtekintheti >>.

Amennyiben a beszerelést az Ügyfél saját maga végzi vagy végezteti el, a beszerelés menetéről a termékek magyar nyelvű Gépkönyvében/Beszerelési útmutatóban részletes tájékoztatást talál majd. Ebben az esetben is érvényesek a megjelölt garanciák.

A vásárlás befejezése, a kiválasztott termék(ek) kifizetése:

A "kosár" megtekintésekor "Fizetés" gomb kiválasztásával tudja kezdeményezni a kosárba helyezett termék(ek) kifizetését, azaz a vásárlás befejezését. Ekkor - amennyiben még nincsen bejelentkezve - a rendszer felajánlja a vásárlói bejelentkezést, illetve a vásárlói fiók létrehozását. Ha visszatérő vásárló, akkor fizetés előtt csak be kell jelentkeznie a korábban megadott e-mail címmel és jelszóval. (Ha elfelejtette jelszavát, e-mail címe ismeretében kérhet egy újat a rendszertől.).

Az alábbi módon lehet a weboldalunkon megrendelt termékeket kifizetni:

- áruátvételkor készpénzben vagy bankkártyával (utánvétként a futárnál)
- banki előre átutalással.

Minden megrendeléshez számlát adunk.

A rendelés leadásakor a fizetési mód kiválasztását követően van mód az esetleges kedvezmény kód vagy akciós kupon számának megadására, amelyet automata rendszerünk azonnal figyelembe vesz a végösszeg kiszámolásakor.

Rendelés leadását követően figyelje e-mail postafiókját, mert automatikus visszaigazoló e-mail-t, majd a rendelése feldolgozása során további e-mail-(eke)t fog kapni az egyes fázisokról (hiányzó termékek, várható beérkezés, banki előreutalás esetén utaláshoz szükséges adatok, szállítás napja, stb ...) Amennyiben rendelése leadását követően 24 órán belül nem kap semmilyen visszaigazoló levelet, kérjük, feltétlenül jelezze Vevőszolgálatunknak e-mailben vagy telefonon! A megrendelésének állapotát folyamatosan figyelemmel kísérheti a vásárlói fiókjában a "Személyes beállítások" főmenü alatti "Megrendeléseim megtekintése" menüpont alatt. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit áruházunkban elküldött.

A megrendeléseket házhozszállítással tudjuk teljesíteni.

Házhozszállítás: a raktárkészleten lévő, megrendelt termékeket 1-3 munkanap alatt kiszállítjuk/kiszállíttatjuk a megrendeléskor megadott szállítási címre. Ennek költsége, amennyiben a vásárlás végösszege eléri a 50.000 Ft-ot, az ország egész területén 0 Ft, azaz Önt nem terheli plusz költség. Ha a kiválasztott termékek végösszege 50.000 Ft alatt van, akkor 2.500 Ft csomagolási/szállítási/kezelési költséget számítunk fel.
Vásárláskor (a Kifizetés során) a rendszer automatikusan számítja fel vagy hagyja figyelmen kívül a vásárlási értékhatárhoz kötött szállítási költséget.

Szállítmányozási partnerünk: Express One Hungary Kft (www.expressone.hu)

100% pénzvisszafizetési garancia! Elállás joga:

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke.

Fentiek értelmében minden termékünkre 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a termék kézhezvételét követő 14 naptári napon belül. (További részletek itt: ÁSZF)
Amennyiben élni kíván az elállás jogával a hivatkozott Kormány rendeletben rögzített feltételeknek megfelelve, kérjük, hívja Vevőszolgálatunkat, ahol tájékozódhat az elállás menetéről és a pénzvisszafizetés lehetőségéről.

Szavatosság: Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásával. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

Garanciális ügyintézések:

A nálunk vásárolt termékek garanciális ügyintézésével vevőszolgálatunk foglalkozik.

Vevőszolgálat:

Telefon: (+36)-20-4107-850
- E-mail: info@cleanlife.hu
Székhely: 8630 Balatonboglár, Erzsébet u. 39.

Minden, a weboldalunkon leadott megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak.

Amennyiben kérdése van, keressen bizalommal minket elérhetőségeinken.

Köszönjük, hogy termékeink mellett dönt és minket választ!

Kellemes vásárlást és további Szép Napot kívánunk Önnek!



Vissza az előző oldalraUgrás a lap tetejére